-
پرسشنامه بررسی اثر عوامل سازمانی و فنی مدیریت ارتباط با مشتری بر نگهداری مشتریان
پرسشنامهای که در دست دارید درباره تحقیق پیرامون
بررسیاثر عوامل سازمانیو فنی مدیریت ارتباط با مشتری بر نگهداریمشتریان
میباشد. باعنایت به اهمیت و ضرورت پژوهش در عرصه سازمان و بهبود اثربخشی و کارایی واحد های مربوطه ،همکاری شما میتواند در فرایند تحقیق کار گشا باشد،لذا خواهشمند است باپاسخ دقیق به سوالات ،ما را در انجام این تحقیق یاری فرمایید.قبلا از همکاری شما متشکریم.لازم به توضیح است که پاسخ های شما نزد محقق محفوظ خواهد ماند و تنها در راستای تحقیق مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.
مشاهده پست مشابه : پرسشنامه بررسی ارتباط بین محیط خارجی، یادگیری سازمانی و عملکرد نوآوری